Vårtankar

Det rör sig mycket i huvudet just nu. Mycket nya tankar och lite nya projekt. Vårprojekt. Allt från att plantera en viol till att förändra världen. Det är lite sånt jag tänker på. När ska jag använda mina nya gröna byxor och ska jag kanske köpa mig ett torp. Det är så jag jobbar. Högt och lågt. Vitt och brett och smalt som fasen.

Bloggen hamnar på undantaget just nu och det blir kanske så ibland. Man funderar på annat en stund och sen kommer man tillbaka.

Det är mycket av det där andra nu.

Jag trodde att jag köpte en påsklilja till påsk. Men det var något annat som slog ut. Jag vet inte vad. Men det vet säkert ni. Ni kan så mycket.

3 thoughts on “Vårtankar

  1. Det enda jag kom att tänka på är pingstlilja. Men jag orkar inte googla o jämföra. Det är som sagt mycket nu.
    God natt!

  2. Fin ”påsklilja”!

    Du är välkommen hem på utelunch om du har vägarna förbi Berlin nångång. Då kan du få visa mig lite virktips också 🙂

Kommentera

