Snygg mat

Den här påsen vad jag bara tvungen att köpa när jag var på Willys i torsdags. Som en påse pärlor. Fast mat.

Och det förvånar mig själv att jag aldrig har lagat quinoa. Jag som älskar att prova alla små frön och grejer som har kommit på sista tiden. Jag älskar matvete, bulgur och sånt. Men quinoa har jag aldrig köpt. Förrän nu. Och den här påsen gick inte att stå emot.

Ska bli spännande att koka och provsmaka. 🙂

Och jag ser på deras hemsida att de har väldigt många snygga förpackningar. Sånt gillar jag. Kolla detta till exempel.

Men jag vill säga att jag ännu inte har testat någon av deras produkter. Men jag vill ge dem kred för fina förpackningar. 🙂

2 thoughts on “Snygg mat

Kommentera

