I’ve been on väkäjschön

Okej. Jag erkänner. Jag tog inte bara ett brake. Jag drog till New York också.

När vi var där förra året lovade vi oss själva att åka tillbaka så fort vi bara kunde. Det tog nästan på dagen ett år.

Den här resan var lite annorlunda. Det var bara jag och min man den här gången och så har vi ju varit där förut. Att åka första gången är helt annorlunda mot andra gången. Man vet att man vet så mycket mer än sist men är också medveten om hur otroligt lite man vet. Dubbelt och väldigt bra.

Vädret var inte på topp, men det var vi istället så det gick jämnt ut.

Men en dag var det ovanligt dåligt väder just en en enda liten gata i Greenwich Village. Vi blev väldigt förvånade när vi såg att ena gatan vi såg hade stora vattenpölar och den andra var alldeles torr. Det visade sig att vi hamnat intill en filminspelning.

Jösses vad jag ville springa fram och slita upp de där tälten för att se vilka som satt där inne. Och jösses vad jag hade velat vara statist och gått igenom området med ett paraply.

Hur eller hur så har vi haft det väldigt bra. Och ni kan vara säkra på att ni kommer att få se fler bilder.

3 thoughts on “I’ve been on väkäjschön

  1. Ååå vad roligt! Jag vill också!

    Tack för att du delar med dig med alla bilder så får jag känslan avatt vara med på ett hörn 😀

    Kram!

Kommentera

