Nya faboritskor

Förra året köpte jag två par skor i New York. Två par Skechers. Jag använde dem flitigt förra sommaren och har även anävnt dem nu på vårkanten. De ser nästan oanvända ut. Därför bestämde jag mig för att köpa några par till den här gången. Och de är verkligen superbilliga när man köper dem i USA. Helt andra priser än de man hittar när man köper Skechers i Sverige. (Vi snackar under halva priset!)

I år tänkte jag att färg is the shit och så köpte jag ett par vita och två par andra som är… ja… långt ifrån ofärgade. 🙂


Är man nyfiken på hur förra årets såg ut kan man kolla här. De vita förra året var utan häl. I år med. Det är inte så stor skillnad annars.

5 thoughts on “Nya faboritskor

  1. Roligt! Ser att du varit i New York igen. Jag ska åka i September. Har inte varit tillbaka sedan jag flyttade till Sverige så det ser jag fram emot. Vill också shoppa ju 😉

Kommentera

