Bra service

Igår ringde jag till skoaffären i jobbstaden för att fråga om de har Vagabond-skorna som jag vill ha. Jag visste ju vad de heter och vilket art.nr. de har så det var enkelt för honom att kolla. Han konstaterade snabbt att de tyvärr inte har dem. (Ibland blir jag glad över att jag är klok och ringer först!). Men i nästa andetag sa han ”Men vet du vad, gå in på deras webbshop och köp dem där. De har en superbra och snabb webbshop. Har du varit inne där?”.

Jag sa att jag varit inne och att jag vet hur man handlar där och tackade så mycket för hjälpen. Då sa han ”Och när det gäller storleken, så ta den storleken som du brukar ha för det brukar alltid stämma med Vagabonds storlekar”.

Service. Det kallar jag service.

Nästa gång jag ska köpa skor i en ej webb-shop ska jag gå dit. Garanterat.

One thought on “Bra service

  1. Hoppas du blir nöjd med skorna. Jag letar förtvivlat efter mina ballerina från Vagabond. Hemska tanken som kommer är att jag råkade slänga dem när jag röjde igenom halva huset. Måtte det inte vara så :-/

Kommentera

