Och på jobbet går det… ja, inte vet jag.

Maj 2012 kommer inte att gå till historien som den månad jag jobbade ihjäl mig.

Och det är ju tur.

Först semme i två veckor. Sen halvvecka och sen några dagar tills juni börjar.

Ja, inte mig emot.

Det är inte undra på att min F-knapp gått sönder.

Och hur går det för Eilert Nylander då? Ja, han lyser också med sin frånvaro. Någon sa att han dragit på SPA i Simrishamn. Ja, inte vet jag.

One thought on “Och på jobbet går det… ja, inte vet jag.

  1. Vilken bra månad. Önskar verkligen att jag kunde säga det samma om min majmånad.

    Skulle vilja göra som Eilert. Kanske inte just Simrishamn. Kan tänka mig min egen stad t.o.m. Men tänk. Spa. Tänk! Lyllo Eilert!

Kommentera

