Nu börjar festen

Idag plågar jag mig själv lite genom att titta på Mellot. Jag vill vara en god medmänniska och ge mitt stöd till Loreen. Vissa låtar är mer än lovligt tveksamma men allt vägs upp av sms’en från kollegan.

–  ”En sån där bakgrundsdanskjol måste jag ha”
– ”Snygg indian men var har hon sin häst?”
– ”Är det där Barbados-Magnus?”
– ”Vad sjunger hon om? Ett tält? Kan det vara indianflickans tält?”
– ”Den där dansen lär vi oss och dansar i korridoren i morgon!”

Humor när den är som bäst. Ska bli kul att dansa med honom i morgon och se om vi kan sy upp lite kjolar.

Nu är det snart Sverige.

Jag hörde Norges låt i morse på radion. Bra.

Två bra låtar i samma Eurovision-omgång. Det måste vara rekord?

2 thoughts on “Nu börjar festen

  1. Allvarligt talat. Det blev precis så bra som jag hoppats !
    Nu vill jag ha en sån där skir, grön kappa. Och lära mej dom där hoppsa-stegen åt höger…….

  2. Vad kul att du kommer ihåg mig efter all den här tiden – det hade jag inte trott! Jag brukar faktiskt titta in här då och då, men jag är urdålig på att kommentera. Jag får väl bli bättre på det, för du kanske listar ut någon dag vilket hus jag bor i och kommer på besök 🙂

Kommentera

