Lite avskalat sådär

Det är inte som att jag har slutat blogga eller flyttat till andra sidan eller så. Det är bara det att… ja, jag vete fasen.

Vi har varit i Göteborg i helgen, ätir frulle bredvid Björn, ätit lunch och middag, blivit blåsta på konfekten med laddad plånbok i handen på grund av att det var pingstdag samt druckit drink på ställe med den finaste inredningen jag någonsin sett.

Det är väl lite så vi har haft det. Bilder finns men det känns så ofantligt jobbigt att ladda in dem och göra iordning dem så jag förstår inte hur jag någonsin skulle kunna få fatt i så mycket energi så att jag skulle kunna klara av att göra en så pass påfrestande och jobbig sak.

Det finns massor att ta tag i och göra, men jag bara skiter i det och sitter och virkar och kollar på TV istället. Som om jag inte brydde mig. Men det gör jag. Där inuti.

Jag har anmält mig till detta. Hoppas lådan kommer idag. Jag känner att det vore bra.

Det vore också bra om jag tog och tryckte på ”stäng av” på alla apparater såsom TV, mobil och dator ett tag och tänkte på annat.

Mig själv till exempel.

Och så har jag gröna byxor idag.

One thought on “Lite avskalat sådär

  1. Åh, du får gärna berätta sen hur Glossybox kändes och uppfattades. Låter jättekul.
    Som present en gång i månaden – eller som Body Shops förhatliga kalender – utspridd över hela året. Aj lajk it.

Kommentera

