Fler armband…

Armbanden växer till antalet och har blivit både fler och kortare. När garnet och pärlorna inte räckte till långa armband blev det korta. Och det blev inte så dumt tycker jag.

Supersnabb lösning på en tråkig arm som behöver pyntas.

Här kan man hitta fler armband jag har gjort. Några finns till salu i min shop också.

Det är inte så enkelt att få tag på rätt garn och rätt pärlor om man som jag vill ha ett visst resultat.

Svarta Fårets Candy är det bästa garnet om du frågar mig. Och en vacker dag tänkte jag lägga ut mönstret här i bloggen. Om någon vill. Vill någon?

 

7 thoughts on “Fler armband…

  1. Men åh. Nej inte ”jaså” utan Jaaaa!! skrev jag i förra kommentaren! Fullt sådär dryg är jag inte. Iaf inte öppet! I huvudet kanske. Men never in my mind att jag skulle vara det så folk visste om det?!

    Men iaf, det jag kom in hit igen för att säga (phu! tur så jag fick förklara mitt dryga ”jaså”) var att jag skrvit ut bilderna på armbanden för att ta med dem på min syjunta. OK? Inte OK? Hojta isf. Så får jag köra dem i dokumentförstöraren!

Kommentera

