Såhär har jag haft det

Hej på er! God fortsättning!
(Joråsatte, så kan man visst säga!)

Har ni haft det bra i midsommar? Vad har ni haft för er?

Jag har varit, eller vi har varit, hos min kusin med fru och son och haft det hur bra som helst. I går när vi kom hem sa jag att det kändes som att vi varit på läger. Ha! Smutsiga kläder, gräs under skorna och trötta så att vi gå och lägga oss 20.45. Perfekt. Då har man haft kul.

Vi har haft det lite såhär…

… och såhär…

… och haft kaviar-naglar

… och så har vi varit hemma hos Kaj och ätit de största pizzorna vi ätit i hela våra liv. Eller försökt äta rättare sagt. Vi fick nog i oss halva var. Men jösses så gott och vilket mysigt ställe.

Plus världens godaste hallonbullar hos Finefood Kärlek & Mat.

Men nu ska jag åka till jobbet. Jag tror det blir bra det med. Så kan det ju vara när man varit på läger. Allt har sin tid.

Och 5 dagar kvar att jobba är ju inte världens undergång heller.

5 ynkliga dagar.

Jag dånar.

One thought on “Såhär har jag haft det

  1. Det ser fantastiskt ut!

    Ha en bra sista jobbvecka, snart semme, du får njuta lite åt mig också 🙂

    Kram!

Kommentera

