Boom Boom Pow

Just så. Boom Boom Pow. Så känns det just nu.

På ett bra sätt.

Jag bestämde mig för länge sen att den här semestern ska bli den bästa semestern i världshistorien. Kanske inte för alla andra, men för mig. Alla andra får väldigt gärna också ha bra semestrar, man jag tänker se till att den här, min egen, blir den bästa. Ever.

Därför gick jag upp klockan 8 och tog en promenad. Efter en natt med ett fruktansvärt åskväder strålar nu solen och det är klarblå himmel. En lång promenad med Anjas Sommarprat i öronen fick mig på strålande humör. Hennes ord om att man bestämmer själv och att det är jag som bestämmer om min dag ska bli botten eller toppen fick mig att tänka att jag är på helt rätt spår.

Min semester blir den bästa semestern någonsin om jag bestämmer mig för att den ska bli det. Då blir den det också.

Och det är redan bra.

Med ett nyvirkat armband…

.. och nytt nagellack med äkta guld i…

… och ett alldeles nytt fruktansvärt skavsår på hälen…

[besparar er en bild]

… så tänker jag fortsätta firandet av semesterns första dag.

2 thoughts on “Boom Boom Pow

Kommentera

