Värdsklass

En otroligt fin sak med att fylla år är att man kan bli uppvaktad. Om man har tur.

Jag har blivit väldigt uppvaktad. Bland annat fick jag en liten burk med handplockade smultron av två små liv som är mina vänner. Att få hälla ner dem i frukosten kändes som högsta vinsten.

Och här blev det syftningsfel. Ni får själva gissa om jag hällde ner småfolket eller bären i yoghurten. Bilden kan ge er ledtrådar.

One thought on “Värdsklass

  1. Oj vad lyxigt!

    Hemma på min gata i stan är det ett litet småfolk som plockar alla smultron när de är gröna, så jag funderar på att be mannen göra en hylla till krukan så liten inte ska nå 😉

Kommentera

