Glossybox #2 – Juni månad

Dags att öppna och berätta om lådan!

Börjar uppifrån, från vänster…

Lip gloss från Anatomicals. Solskyddsfaktor och körsbärsdoft. Passar mig som handen i handsken. Jag missbrukar lip gloss och är det dessutom spf så blir jag överlycklig. Fem poäng för detta! (Jag hittar ingen bra länk till Anatomicals. Ursäkta). Känns som att det sitter kvar länge.

Ögonkräm från Dr. Babor. Sensational Eyes Anti-Wrinkle Eye cream. Ska tydligen göra under mot rynkorna. Jag har inte testat denna ännu och är lite för lat för produkter som bara ska användas på liten yta. Jag kommer inte orka använda en kräm runt ögonen och en annan på resten av ansiktet. Men okej, jag ska testa den och vem vet, detta kanske blir min nya grej?

”Sun-Day” Sun-Care Facial SPF 25 från Odd Molly. En väldigt glad överraskning. Den kom i exakt samma tid som jag tänkte köpa mig en solkräm för ansiktet. Den här är otroligt härlig och doftar vaniljglass och funkar helt perfekt. Jag visste inte att de gjorde sånt här, trodde bara de gjorde kläder. Hurra för den här krämen! Redan använd flera gånger!

Hårbehandlingar med arganolja från Moroccanoil. Sånt här är inget för mig. Jag kommer nog inte ens att prova dem. Jag har kort hår och tänker att detta är mer för långhåriga. Men, men… något jag kan ge bort till någon. Och det är ju bra.

Energidryck från Femme Natural Boost. Den här har jag inte provat ännu, men bara burken gör mig glad. Ska spara den här till en dag när jag behöver en spark i baken. Och se om det hjälper.

Ljusrosa nagellack från Depend. Passar perfekt. Jag älskar nagellack och gör tummen upp för små förpackningar. Kanske är färgen lite för ljus för mig, men det är kanske en vanesak. Jag har inte testat detta nu men jag har deras lack sen förut. Perfekt storlek!

Detta var min andra Glossybox och jag kommer apselut att fortsätta prenumerera. Det är en sån himla höjdare att få en sån här låda i brevlådan en gång i månaden.

2 thoughts on “Glossybox #2 – Juni månad

  1. Men du måste prova morrocanoil. Började använda det när jag hade långt torrt, trist hår och har fortsatt nu när håret är kort och lite mindre trist, men det är lika bra för det.
    Prova och du kommer inte bli besviken.
    Tror jag i alla fall 🙂

  2. Ja det måste du faktiskt !!
    På mitt jobb har folk liksom AVGUDAT M-oil som en religion.
    Sen rekommenderade min frissa det för att få bort ”frissigheten” i mina lockar (say what….?!?)

    Ta en LITEN klick i handukstorkat hår. Mojsa in i håret. Det går enklare o snabbare att torka med hårtork sen. Bara en sån sak. Och luktar ASGOTT.

Kommentera

