Nej men hej!

Av någon anledning som jag inte kan förstå (men är högst mallig över) så fyrdubblades mitt besökarantal igår. Jag är så obotiligt nyfiken på vad detta kan bero på.

Är du ny här? Hur hittade du hit? Vem är du? Gillar du något här?

Jag kan se att många hittat hit via Facebook. Vilket är otroligt spännande eftersom jag inte är med där. Någon måste ha skrivit något om mig där. Kan det vara så? Om du hittat hit via FB, vem skriver om mig där? (Nyfiken i en strut)

Ja, hur som helst: VÄLKOMMEN HIT! Berätta gärna vem du är och hur du hittade hit.

Ha en fin onsdag.

10 thoughts on “Nej men hej!

  1. Hej!
    Hittade hit genom mestvirkat.blogspot.se, fick se ditt snygga armband och blev intresserad.
    Kommer säkert tillbaka hit fler gånger. Nu ska jag leta fram material till pärlarmband.

  2. Jag hittade hit via mestvirkat, hon hade länkat om de fina armbanden. Jag kommer att komma tillbaka 🙂
    Majsan

  3. Jag hänger alltid här men är urusel på att lämna spår efter mig… sorry!
    Jag *hjärta* din sida – den är så bra, fin och trevligt skriven!
    Ha en fortsatt härlig sommar!

  4. Jag är här som vanligt 😉

    Men vad roligt att någon tipsat om dig o så många nya hittat hit! 🙂

  5. Dök också upp efter tips från Mestvirkat. Har gjort 5 armband på två dagar 🙂 Tack för inspiration!

  6. Hej! Hittade också hit från mestvirkat.
    Gillar din blogg har lagt till bland favoriter så kommer komma tillbaka 🙂

Kommentera

