Matklubb

För 150 år sen startade jag, min man och ett gäng trevliga typer en matklubb. Vi träffades med jämna mellanrum och lagade goda middagar till varandra och hade urkul med roliga lekar och annat mellan rätterna. Klubben lades i träda ett tag men har nu återuppstått. Igår var det nypremiär med pompa och ståt i Borensberg.

För medlemmarnas info kan jag säga att jag inte hittar några bilder från de förra träffarna. Jag har hittat några bilder från U&L och några från T&K men inga fler. Efter 2004 är alla spår borta. Oh my God.

Hur eller hur. Vi har fått två nya medlemmar och en prospect-mini-medlem sen vi träffades sist och det är hur kul som helst.

Såhär såg det ut igår.

Supergod mat. Lax är ta mig tusan det godaste jag vet. Stjärnstopp.

Tack snälla för senast! Vi ses snart igen!

Kommentera

