Buzzigt

Ha! Har fått en kul grej i brevlådan. Ett Buzzador-uppdrag att testa snarkspray. 🙂

Eftersom jag inte själv skulle få för mig att snarka och aldrig har och aldrig kommer att *vissel vissel* så får jag ge bort alla de här till vänner och bekanta för test.

Ska bli spännande att se om det funkar!

Eller jag menar, det blir spännande att få höra från andra om det funkar.

Obs! Jag får inte betalt för detta och är inte sponsrad och vet absolut ingenting om denna produkt. För att veta vad buzzning innebär, läs nedan.

* * * *

Jag har registrerat mig som buzzador på http://www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är undersolen): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=undersolen

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=undersolen&lang=SE

One thought on “Buzzigt

  1. Blir det nåt över kan du ju hojta. Den här gummigrejen jag har i näsan på natten är allt annat än sexig. Zzzzznark.

Kommentera

