Glossybox #3 – Juli månad

I tisdags efter att jag kom hem efter ett 13 timmar långt arbetspass fick jag en fin låda i present. Juli månads Glossybox.

Och jag tar för givet att ni vill veta vad som var i. 🙂

Tandkrämen från Brilliantsmile har jag provat. Jag har väl inte märkt något stort och otroligt resultat efter en borstning i går och en i morse, men jag gillar smaken och den knallblå färgen. Svindyr tub om du frågar mig (149:-) men tycker man om den och tycker att den ger resultat är det kanske värt det.
I paketet ingick det även ett rabattkort på 30% på ett köp i deras nätshop.

Det ofärgade (svagt, svagt lila) nagellacket från Alessandro sägs ge vitare naglar och jäklar så bra det är. Jag målade på ett tunt lager i tisdags kväll och det sitter som berget och gör naglarna så blanka att de ser ut att vara gjorda av glas.
Jag hade inte så gula naglar men jag vet ju att man kan få det av nagellack. Jag förstår att den lila-aktiga färgen neutraliserar gulnade naglar så att de ser vitare ut, men även utan gula naglar blev mina mycket finare. Heja. Detta vill jag ha mer av. 119:- står det. Mja… värt. Det tycker jag.

Vitamin C Booster från SKINPLAN. Nu kommer vi till såna där produkter som jag är lite skeptisk mot. Men jag ska prova det. Absolut. Ett slags pulver som man ska blanda i sin vanliga dagkräm. Ja, jag ska göra det. Men som sagt, jag är skeptisk.
545 spänn för en liten burk med 3 gram i. Nja, say no more.

Fotkräm från Alessandro. Lägg av. Mitt nya knark. Fötterna blir som en barnrumpa på tre minuter. Detta måste jag ha hemma. Alltid. Forever. Svag doft av mentol.
139 stålars för 100 ml. Lätt värt.

Ansiktsmask från Anatomicals (hittar ingen hemsida till dem). Man kan väl säga såhär: I LOOOOVE ansiktsmasks. Jag älskar själva grejen med att kleta in något i ansiktet och sen bara sitta och andas en stund. Jag har inte provat den här ännu, men jag vet att jag kommer att gilla den. Så länge den inte ger mig klåda eller feber kommer jag att älska den. För det gör jag med ansiktsmasker.
39 boppers. Värt.

Ja, det var den här lådan det. Jag är supernöjd. Och även om jag är skeptisk mot pulvret känns det lite kul att ha fått den.

Och fortfarande: Glossybox är SÅ kul att få. Jag ska aldrig någonsin sluta med det.

One thought on “Glossybox #3 – Juli månad

Kommentera

