Bloppis

Nu har jag bestämt mig. Nu ska jag öppna en bloppis.

Detta är min första grej som jag vill kränga.

En Vitamin C Booster. Den kostar visst 545 stålar i affären men den som vill kan få den för en hundring. Inklusive porto.

Jag har öppnat asken, hällt ut cirka 5 st små minipulversmulor i handflatan och sen stoppat in asken i skåpet. Jag har haft den i mina ägor i cirka två veckor. Den är med andra ord näst intill helt ny.

Vill du ha den? Hör av dig.

susanne.undersolenSNABELAgmail.com

Kommentera

