Gammalt blir något helt nytt

Det är så fantastiskt det där. Hur man kan köpa två rätt trista grejer för 10:- styck…

… och med hjälp av lite lim* få något som man gillar skitmycket.

Och som är så perfekt att servera sina drömmar på.

* Jag använder Karlssons klister till att limma sånt här. Inte för att jag tror att det är bäst utan för att det är det jag har hemma. Limpistol eller kontaktlim kanske skulle vara bättre? Jag har handdiskat Karlsson-limmade saker och det har funkat. Men som sagt, det finns säkert något som är bättre. Vet du?

4 thoughts on “Gammalt blir något helt nytt

  1. Jamen… jag bara måste göra den! Fantastiskt fin och fantastiskt påhittig. Och jag som känner mig sjuk och orkeslös – jag orkar ju inte gå på loppis idag… Jag siktar in mig på onsdag. Då ska det hända grejer! 🙂

Kommentera

