Sista gången

Man måste förändra sig. Man kan inte vara ett pucko hela tiden.

Ibland är okej, men för ofta blir tooo much.

Därför slutar jag nu. Ja, jag slutar inte med godis, eller att kolla på Dallas, men jag slutar att ursäkta mig på bloggen.

Jag kanske inte kommer att uppa lika ofta som jag gjorde en gång i tiden. Men jag lovar härmed att ni aldrig mer kommer att få läsa ”Ursäkta att jag inte skrivit på länge” eller ”Nu tar jag en paus” eller ”Oj vad tiden går och ni tror väl att jag har dragit ur sladden”. Eller what so ever.

Nu är det slutursäktat.

Och det tänker jag inte be om ursäkt för.

2 thoughts on “Sista gången

Kommentera

