Buzzo buzzo

Japp. Det är dags för Buzzador igen!

Den här gången ska jag testa doftpinnar från Air Wick. Fick en hel låda och jag gillart.

Av någon anledning som jag inte förstår fick jag en endaste förpackning med Midnight Blackberry & Vanilla Silk och resten med Cool Linen & White Lilac.

Jag öppnade snabbt en av varje sort och placerade på toaletterna.

Jag satte i tre pinnar (av sex) i glasen och jag tycker att doften är ganska svag. Vilket kan vara bra. Jag satte senare i tre pinnar till i den som står i fönstret, den som står ovanpå badrumsskåpet får fortsätta vara tre. Hur jag kom fram till denna ekvation vet jag inte. Jag tänkte inte nämnvärt mycket. Bara gjorde.

Nu har jag tio askar med doftpinnar att dela ut till vänner och bekanta. Dessa ska sen gå in på en sida och lämna en kort rapport. Det borde inte ta dem mer än 2-3 minuter var. Eller högst 5.

Det är kul att Buzza! Såhär kan du göra om du också vill vara med i coola klubben:

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är undersolen): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=undersolen

Du kan också skicka ett e-post meddelande med texten ”SWEDEN undersolen”  till ”register@buzzador.com” eller SMS:a ”Buzzador undersolen” till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig.

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken http://www.buzzador.com/se?refstr=undersolen:

Är du intresserad av andra buzzningar jag gjort kan du klicka här för att läsa och kolla mer.

One thought on “Buzzo buzzo

  1. Buzzador är ju toppen!

    Men pinnarna, blir det bara svag doft? Jag tyckeratt det brukar vara så himla starkt annars. Så att man blir vimmelkantig o får ont i huvudet.

Kommentera

