Dagens fråga

Jag tror jag ska börja med en ny grej.

Dagens fråga.

Jag ska presentera en fråga varje (?) morgon och du, min kära besökare, ska få svara. Det ger även dig som besökare en chans att bekanta dig med andra besökare och då leder det till att ni lär känna varandra och vi blir som ett enda stort härligt kollektiv.

Gud vad jag kommer på bra saker.

Dagens fråga.
I mitt lunchgäng på jobbet är vi typ 20 personer. I detta gäng är jag ensam om att kolla på Dallas. Är jag helt onormal? Min fråga är: kollar du på Dallas? Om inte varför och hur tänker du och har du känt så länge?

13 thoughts on “Dagens fråga

  1. Jag o maken kollar. Vi skäms inte. En del tror jag skäms för att dom kollar. Dallas är som en godispåse med alla sorter i.

  2. Nej jag kollar inte. Jag tyckte inte det var bra när det gick på 80-talet och att sitta och titta bara av nostalgiska skäl känns inte lockande. För jag har nämligen bestämt mig på förhand att jag inte kommer tycka det är bra. På så sätt tjänar jag nästan en timme i veckan?

  3. Jag började kolla men har nu missat två veckor i rad, vilket känns trist för jag vill följa en riktig såpa. Det är så skönt med fiction i en tid när ALLTING ska visa verkligheten, dokusåpor hit och dokumentärserier dit. Skäms gör jag inte!

  4. Jag kollar inte. Jag tittade inte på det förra gången det gick (kanske lite för ung) så varför börja nu? Gillar inte att man måste boka upp en dag i veckan för tv, jag missar lätt sånt. Så dvd-boxar är mer min grej. Då kan man kolla när man vill, och hur många avsnitt man vill. Fast inte Dallas då… 😉

  5. Jag tillhör den gruppen som älskade Dallas när det gick på 80-talet. Då lekte jag med Barbies och jag byggde upp hela Southfork för mina Barbiedockor. Tyvärr har jag inte kunnat se Dallas eftersom här på Island går det på en betalkanal som jag inte har. Den är dyr och att köpa den bara för att följa Dallas känns inte okej.

  6. Näpp, kollar inte. Gjorde det inte när det begav sig på 80-talet heller. Gillar numera inte att binda upp mig för längre serier eftersom de brukar spåra ur eller bli för skruvade efter ett antal avsnitt.

  7. Vilken rolig idé! Du kommer på så mycket bra! 🙂

    Nu till svaret.
    Nej jag tittar inte på Dallas. (Tittade inte när det gick sist heller förutom något avsnitt). Nu känner jag mig mest helt ointresserad.

  8. Nope, kollar inte. Fast jag är överhuvudtaget usel på att följa serier – 2½ män, Big Bang Theory och Elitserien är de enda undantagen. 🙂

  9. Japp jag kollar. Förra året köpte jag alla 14 säsonger och tycker de är skitbra. Nästa år kommer vi att besöka southfork.

  10. Hade en lös plan på att kolla men det blev inte av, och nu känns det inte särskilt lockande längre. Dessutom tycker jag att jag följer tillräckligt många serier på TV för att orka med en till.

  11. Jag kollar inte på Dallas av den enkla anledningen att jag inte tittar på TV. Hade jag tittat på TV hade nog inte Dallas varit en av de sakerna jag tittade på. Mest för att jag inte har ro att titta så i flera säsonger på saker och ting.

  12. Jag tittar och gillade hela första veckan det gick, men nu tycker jag att det börjar bli lite trist. Jag hoppas på någon ytterligare spin så att man inte väljer bort att se programmet. Jag ger det några chanser till!

Kommentera

