Kvällsmys

För en månad sen eller två, eller tre, fick vi frågan om vi ville följa med till Ullared en helg.

Det ville vi.

Så nu sitter vi här och har lördagsmys i en häftig stuga nära havet i Varberg Det blåser och är iskallt ute, men här inne är det varmt och skönt.

20120922-190409.jpg

20120922-190429.jpg

20120922-190449.jpg

20120922-190502.jpg

20120922-190517.jpg

Jag har handlat en skiiiitfin vinterkappa för en superbillig penning och ett jättefin fodral till min telefon.

20120922-190636.jpg

Nu väntar chips och lördagsmys.

Ha en fin kväll.

5 thoughts on “Kvällsmys

  1. Vad mysigt det ser ut. Jag bodde i Varberg tre månader en vinter för hundra år sedan och det var jättemysigt med havet, stormarna och saltvattnet. Jag var ofta ute och gick med hunden som bodde i familjen där jag bodde och man blev verkligen genomblås och kände sig så frisk efteråt.
    Sen att Ullared är i krokarna är ju inte heller helt fel 🙂 Snyggt mobilfodral!

  2. Dom har mysiga stugor i apelviken, bor lite för nära för att övernatta där 🙂 Och bor alldeles för när gekås var där 2 ggr på lördagen och hittade saker att köpa båda gångerna fast jag igentligen inte skulle gå in ( min yngsta dotter har fått helgjobb där och vi körde hene första dagen)

Kommentera

