Dagens fråga

Idag lyder frågan:

Vad tänker du blir bäst och sämst med den här veckan?

6 thoughts on “Dagens fråga

  1. Bäst denna vecka är att jag ska träffa mina gamla kurskamrater och drick öl.

    Sämst är att jag drar alltför många lathetskort för att slippa ut och springa i detta höstruskiga väder.

  2. Bäst blir mitt välbehövliga besök hos frisören imorgon 😀
    Sämst blir den förkylning som jag känner är på väg (hoppas jag känner fel för en gångs skull…)

    Ha en trevlig dag!

  3. Bäst är att jag ska åka till Moderskeppet (IKEA alltså) imorgon med svensk tjejkompis, sämst är att Isak är hemma med förkylning och feber.

Kommentera

