Vad i hela fridens namn

Jag bara kände det idag. Att det var dags. Ikväll.

Så nu är det avklarat.

Julens första glögg är smakad på. Julen 2012 är med andra ord startad.

Gud så gott. Och så otroligt bra mot förkylning.

20120926-202257.jpg

PS! För er som frågat. Detta var förra årets glögg. Hemmagjord. Jag har hämtat ut mina Blossa 2012 idag men de är oöppnade. På Systembolaget sa de att glöggpremiären är den första november. Men det gäller inte Blossas årgångsglögg. Den har premiär första oktober. DS!

4 thoughts on “Vad i hela fridens namn

  1. Vad gott det lät! Och värmande. Jag har försökt med fyra stora muggar te, men fryser fortfarande. Glögg står nu på inköpslistan.

  2. Smygkikade på Systembolagets hemsida : 10 st olika glöggsorter har premiär 1/10 🙂
    Och det är ju redan på måndag. Hurra. En med smak mocca/choklad ska jag testa.

Kommentera

