Som om det inte räckte

Dunderförkyld. Torsdag. Slutet av veckan. Trött. Täppt. Kräftskiva imorgon.

Fixar, städar och donar.

Mitt i allt får jag för mig att göra nya glasunderlägg som jag velat göra länge. Jag tänkte göra fyra stycken. Efter en enda kroknade jag. Den blev fin men lite liten. Våra vinglas har för stora fötter.

Jag tror jag behöver ett underlägg på jobbet till min kaffekopp.

20120927-200952.jpg

20120927-201017.jpg

Jag minns inte var jag hittade glasunderläggen på nätet. Tyvärr.

Och i och med att jag nu trycker på knappen som lägger ut detta inlägg bryter jag mot ett löfte jag gett mig själv. Att aldrig fota pysslade saker med mobilen (har då ingen koll på hur bilderna ser ut i en dator, i full storlek) och utan att sätta stämpeln ”undersolen.se” på bilden.

One thought on “Som om det inte räckte

  1. Ja men det är ju det jag kan använda alla pärlplattor till. Att jag inte tänkt på det.

    Med vissa fotoappar kan man stämpla korten.

Kommentera

