Borta bra

Det är kul att åka bort. Jag gillar det! Men det är minst lika härligt att komma hem sen. Jag gillar att packa upp och ställa i ordning. Jag tycker om att lägga tillbaka allt på sin rätta plats och att känna mig hemma.

Vi har varit iväg med hela min avdelning och träffat samma avdelning fast i Norge. Våra kollegor i andra landet. Samma jobb som vi fast de pratar norska. Vi jobbar lika men väldigt olika ändå. Vi fick göra personlighetstest innan vi åkte och dessa slogs sen ihop till två grupper. Vi och dem. Våra kurvor var nästan identiska. Det som var olika skrattade vi gott åt. För det förklarade varför vi gör på olika sätt.

Detta var verkligen en otroligt givande teambuilding-resa. Så välplanerad och rolig. Och proffsig.

Och jag har visat mig sminklös inför hela min avdelning plus norgekontoret. Det gick otroligt bra. (Detta pga att min resväska kom bort, det ingick inte i konferensen. Ha ha!)

Och jag har kastat lasso och det visade sig att jag var bra på det. Och det visade sig också att skjuta pilbåge var något jag var dålig på men tyckte var otroligt kul. Kanske något att börja med?

Men idag, idag är det skönt att vara hemma och plocka ordning.

20121007-121416.jpg

One thought on “Borta bra

Kommentera

