Bortamiddag

Min man och jag ingår i en matklubb. Den kom till 2004 och höll på ett bra tag. Sen tog den en paus och dök upp igen i slutet av augusti. I går var det dags igen.

Vi behövde bara ta på träskor den här gången när vi skulle gå dit eftersom festen gick av stapeln typ hundra meter från oss. Perfekt.

En mycket trevlig middag med löjligt god mat. Särskilt kycklingrytan föll mig på läppen. Men om detta hade varit Halv åtta hos mig så hade middagen fått en starkt 10.

Nästa gång är det vår tur att ha kalaset hemma hos oss. Min hjärna har redan börjat jobba.

2 thoughts on “Bortamiddag

Kommentera

