Fars dag

Hemma igen efter en rolig helg på annan ort ihop med bästa Anna. Vi har haft det så kul. Bara en sak förstörde lite och det var att hennes tåg var 2-3 timmar försenat. Men yin och yang. Ska man ha väldigt roligt får man stå ut med det tråkiga. Så tror jag. Och jag tröstade mig själv med en handkräm från Love and toast medan jag väntade. En sån har jag velat ha så länge!! Underbar.

20121111-145535.jpg

När jag väl fick komma in på hotellrummet gick det enklare att vänta. Lite tv i mobilen och något gott att dricka.

20121111-145644.jpg

De har så fina lampor i korridorerna på hotellet. Undrar vad de heter.

20121111-145729.jpg

Nu är allt som vanligt igen och det är skönt att komma hem och känna sig nöjd med det som varit.

Nu ska vi äta fisk till middag och kolla på Så mycket bättre.

20121111-145919.jpg

En fin söndag önskar jag er.

2 thoughts on “Fars dag

Kommentera

