Rapport från soffan

I väntan på att Historieätarna (bästa programmet just nu) ska börja vill jag passa på att säga hej.

Hej!

Tid är en bristvara och likaså vila. På två nätter sov jag mindre än jag i vanliga fall gör på en natt. Hello Påsar under ögonen.

Har varit på kurs igen och lärt mig massor men även haft fantastiskt kul. Det är roligt med nya människor.

På vägen till kursen drabbades vi av snön. Men vi körde sakta och klarade oss bra. När vi parkerade bilen i garaget när vi kom fram fick vi sparka loss snön från bagageluckan för att kunna öppna.

20121206-205226.jpg

Vi bodde i Kalmar precis som förra gången. När jag tittade ut genom fönstret på mitt rum tänkte jag på Stig Helmer när han fick bo i annexet.

20121206-205446.jpg

Men rummet var fint och bra på alla sätt.

20121206-205530.jpg

Nu blir det ingen mer kurs på ett tag, men väl en resa till Stockholm på tisdag. Vi ska ha en liten (?) lansering för en ny produkt på jobbet. En intern happening. Hoppas att det inte snöar den dagen och att tågen går som de ska.

Nu börjar det på TV! Hurra.

Frid.

3 tankar på “Rapport från soffan

  1. Tur att du slapp bo på anexet!

    Hoppas det gick bra med resandet nu i snökaostider o allt.

    Ha en strålande fin fredag o helg!
    Kram

Lämna en kommentar