Vilken härlig dag, la la la la…

Idag har det varit en lång dag. Och bra. Bra och lång.

Vårt företag har lanserat en ny produkt och idag skulle den visas upp internt tillsammans med lite mingel, lunch och upplärning. I huvudstaden.

Tåget skulle gå 20 i 7 och jag fick skjuts av min man. Date med kollegorna på fiket för att köpa med oss lyxiga mackor.

Tåget var förstås inställt. Tur att jag jagade upp min man 05.00 och lät honom skjutsa mig. I onödan.

Nästa tåg blev försenat tre gånger. Sen fick vi åka tåg i flera timmar utan sittplatser.

Ljuvlig start på dagen.

Men när vi kom fram, flera timmar för sent, var allt trevligt och fint. Vi fick se den nya produkten som vi alla gjorde tummen upp åt, sen åt vi god cateringlunch som bla innehöll en rotfruktsgratäng som var så god så det var löjligt.

Och så hade de fina stjärnor i sina fönster, ljuvliga ljusstakar och fiiina julrosor.

20121211-221206.jpg

20121211-221231.jpg

Sen tog vi en taxi till tåget som var en timme försenat från början och två timmar försenat när det kom fram.

Men vad gör det? En trevlig dag och jag har världens bästa kollegor.

Och måste köpa mig en julros.

God natt jord.

One thought on “Vilken härlig dag, la la la la…

Kommentera

