Söndagskväll

Vi hoppar över julklapparna till varandra i år och åkte istället till Kosta och hade en fin helg tillsammans. Vi köpte lite julklappar till de som vi ska köpa till och så hängde vi lite i baren. Den finaste baren jag vet. Och hotellet är fantastiskt.

20121216-195956.jpg

20121216-200031.jpg

Men nu är vi hemma igen och fikar framför Musikhjälpen. Det är en sorg att det är slut men samtidigt är det bra för min tillvaro. Jag har haft väldigt svårt att koncentrera mig på annat den här veckan. Har följt detta så mycket jag kunnat och orkat. Fantastiskt bra program med massor av bra musik. Och vilket engagemang. Mänskligheten visar sig från sin bästa sida. Härligt.

20121216-200333.jpg

20121216-200359.jpg

Nu väntar en vecka som kommer att bli ganska full av jobb. Men jag ska försöka njuta av dagarna före jul också. Det är före som allt är som bäst tycker jag.

Och ett tips! Ska ni åka någonstans och bo på hotell, använd Coop medmera-kortet. Vi betalade mindre för två nätter i Kosta än vad en natt kostar i vanliga fall. Otroligt.

Trevlig tredje advent!

One thought on “Söndagskväll

  1. Jag har redan bestämt att vi ska dit nästa år! Kosta vad det kosta vill (så dåligt skämt, jag vet!)

    Jag saknar också Musikhjälpen, men som tur är har jag spelat in det som gått på svt2, så jag har sällskap resten av veckan.

    Hoppas du får en riktigt bra vecka, visst är det bäst nu, snart tar vi in granen för att få njuta lite mer.

    Kramar!

Kommentera

