Betongresultat

Jag har inte visat så mycket av grejerna som jag betongat ännu. Det beror på att jag är en lat person som inte orkar arrangera fotografering. Och att det dessutom är så mörkt de timmar jag är hemma att det är svårt att få snygga bilder.

Men! Här kan ni få se ett fat jag har gjort. Idén har jag stulit från Crème de la crème och jag är fruktansvärt medveten om att mina fat inte på långa vägar är lite fina som Idas. Men detta är i alla fall mitt resultat. Även om bilden lämnar väldigt mycket kvar att önska.

Jag lovar att det kommer fler och mer bilder sen. Men just nu har jag bara den här.

Jag har frågat Ida om lov innan jag visar upp dessa. Och jag vill ge henne all respons och uppmärksamhet som jag kan.

One thought on “Betongresultat

Kommentera

