De vet hur de ska göra.

Jag köpte en liten burk med pepparkakor härom dagen. Det var rea. Burken med tio pepparkakor i hade kostat 59 stålar.

Jag upprepar: F-E-M-T-I-O-N-I-O S-T-Å-L-A-R!!

För en burk med pepparkakor. Typ 10.

Men burken var så söt att jag tappade andan.

Innan jag svimmade hann jag se att det var halva priset på den. Den var min innan jag hade hittat tillbaka till min vanliga andning igen.

Till min stora förtvivlan/förtjusning fick jag ett mail från kära MM häromdagen där hon berättade att nu har de kommit med en ny sorts burk. Med småkakor.

Och gissa tre gånger om jag måste ha en sån eller inte.

Hos Inreda kostar en sån burk 129:-. Hutlöst. Men måste man så måste man. Kanske har min finaste affär i min stad en sån. Det var ju där jag köpte pepparkakorna.

Måste kolla.

Pepparkakorna var inte goda. Men vad gör det?

Kakorna kommer från Arbrå Ångbageri. Man dånar när man kollar in deras hemsida.

Jag varnar dig.

 

3 thoughts on “De vet hur de ska göra.

  1. Burkarna är så vansinnigt fina! Jag vill ha en av varje, minst. Jag vet precis vart jag skulle ställa dem! Hemsidan vågar jag inte besöka. Inte när DU varnar.

Kommentera

