Buzziga grejer

Så var det dags att Buzza igen! Kul!

Den här gången är det små jordgubbspiller som ska testas. Vilken tur att jag ska på stor middag i helgen så att jag kan dela ut där.

Vill du också Buzza? Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är undersolen): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=undersolen

Du kan också skicka ett e-post meddelande med texten ”SWEDEN undersolen” till ”register@buzzador.com” eller SMS:a ”Buzzador undersolen” till 72323 så får du inloggningsuppgifter direkt. Vid första inloggningen får du komplettera din profil så att det går att välja ut rätt kampanjer för dig.

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken http://www.buzzador.com/se?refstr=undersolen:

Är du intresserad av andra buzzningar jag gjort kan du klicka här för att läsa och kolla mer.

3 thoughts on “Buzziga grejer

  1. Roligt o gott!

    Jag kommer nästan aldrig med i kampanjer längre 😦 Tycker mest jag får mail om att köpa dyra saker.

    Kram!

Kommentera

