Nej men alltså

Köpte en ny blomma till mig själv igår. Jag gör inte det så ofta. Unnar mig inte det. Av någon anledning. Jag unnar mig andra saker, men inte blommor. Tänkte jag skulle överraska mig själv med en blomma.

Så jag köpte en. Och ställde på köksbordet.

Ihop med all skit som ligger där.

Nä, nu är det jag som tar tag i våren här inomhus.

Inspirerad som sjutton.

Jag tänker fota under tiden. Så att det blir lite roligt att göra något tråkigt.

Och blomman ska inte behöva stå i den där röran. Den ska ju få det trevligt här.

För fasen.

One thought on “Nej men alltså

Kommentera

