Sanslöst fin service

Minns ni klänningen. Den jag aldrig köpte.

Jag mailade till butiken. Berättade hur det var. Att jag typ gråter mig till sömns varje kväll.

De svarade ”Vi skickar den till dig. Passar den inte skickar du bara tillbaka den!”.

Det kallar jag service.

Hoppas den kommer snart.

Passar den inte köper jag den ändå och hänger upp den på väggen. Som ett slags monument och som en påminnelse om att det finns otroligt snälla människor.

One thought on “Sanslöst fin service

  1. Å, det är skönt att få veta att det finns god service o fina människor!
    Jag är säker på att klänningen kommer att passa utmärkt!
    Kram

Kommentera

