Den där våren

Tack alla snälla för fina kommentarer. Som jag inte svarar på. Det är för sorgligt. Men jag läser dem och blir glad. En vacker dag ska jag betala tillbaka.

Det var lite vårlikt ett tag. Sådär varmt och härligt. Träskor, strumplös och kortärmad. Det gick snabbt över. I helgen när vi var med på en loppis längs vackra Göta Kanal, ångrade vi att vi inte hade tagit vantar på oss. Men det var bra för sjalförsäljningen. Mina sjalar gick som smör i solsken. Eller som sjalar i blåsväder. Folk köpte dem för att slippa frysa.

Vi har pyntat lite på baksidan. Med betoning på lite. Men det ser fint ut nu när vi tittar ut. För sitter där gör vi inte. Vi vill inte ha blåskatarr.

Jag köpte krukorna på Granit. Typiskt fina. Och billiga. Bra kombo.

One thought on “Den där våren

Kommentera

