Efter dvalan

Jag har legat i träda.

Typ.

Eller så kan man säga att jag jobbat väldigt mycket och resten av tiden varit rätt hängig. Och hållt loppis.

Ska bli en flitigare bloggare. För att jag vill det och för att det tar fram bra sidor hos mig.

Men medan jag drar till förvärvsarbetet ett tag har jag en fråga till er.

Kan man få ont i halsen av allergi? Jag har haft ont i halsen i flera evigheter nu men känner mig inte sjuk. Kan det vara en del av vårkänsligheten?

I övrigt intet nytt under solen

I’ll be back.

3 thoughts on “Efter dvalan

  1. Sår i halsen? Japp. Om jeg ikke får min allergisprøyte i tide så har jeg en evigvarende ”influensa”! Man føler seg syk om man har det kraftig nok.

  2. Jag tror det. Verkar nämligen ha fått samma sak iår o det har varat i minst två veckor nu. Jag brukar bara få kliande ögon, näsa, näsa som rinner o blir täppt o ögon som rinner. Men nu halsen oclså. Trodde jag var förkyld men det bröt aldrig ut. Hoppas det går över snart så vi känner oss lite piggare!
    Kram

Kommentera

