Och nu blir det reklamfilm

För länge sen, kanske omkring jul, såg jag de där fina armbanden som SOS Barnbyar sålde. Jag såg det för att Ernst Kirchsteiger hade ett på sig. Och jag liksom är lite tänd på Ernst så jag ville ha ett likadant. Men jag hittade inget. Man sa att apoteket sålde men inget apotek som jag besökte hade något kvar.

Men! Så fick jag ett meddelande från snälla Ida för ett litet tag sen. Att det finns nya armband! Hos bland andra Lite Kalabalik. Och eftersom jag uppfattar Lite Kalabalik som ett tusen miljoner driljarder coolare namn än Apoteket så valde jag att handla där. Och för att det stämmer rätt bra in på min livsstil.

Köp några du med vettja. Och gärna i den coola Kalabalik-shopen. Man får ett superfint vykort i paketet när man handlar där. Bara en sån sak.

One thought on “Och nu blir det reklamfilm

Kommentera

