Doft och stank

Eftersom skatteåterbäringen damp in på kontot häromdagen utan att jag tänkt på det så var jag tvungen att spontanköpa något snabbt som sjutton så fort jag såg att jag hade 38 miljarders på kontot.

Jag köpte en parfym som jag drömt om länge. Som min kollega har och som jag alltid blir besatt av. Nu råkade jag i och för sig beställa fel, men vad gör det?

Jag köpte Fresh Laundry men skulle ha köpt Shower Fresh eller nått istället tydligen. Men shit happens och denna doftar ljuuuvligt. Jag kan inte sluta lukta på mig själv.

Min man fick en DKNY-parfym. Smarrig.

Och tur att vi har något som doftar gott här för just nu grillar vår granne igen. Och grill luktar ju gott. Om man inte envisas med att använda en liter tändvätska till varje korvstackare. Tvi säger jag bara och hoppas att det inte fastnar i våra nytvättade lakan som hänger ute. För gör det det kan man verkligen inte snacka om Fresh Laundry.

Parfymerna köpte jag hos Bloomify. Ett ställe jag kan rekommendera. Bra priser och enormt snabb leverans.

2 thoughts on “Doft och stank

  1. Flaskorna ser ut att dofta ljuvligt!

    Vad gäller tändvätska håller jag med. Jag kan inte riktigt förstå att det får säljas fortfarande. Och jag kan inte förstå hur man ens kommer på tanken att köpa det. Varför vill man ha den smaken på det man grillar? Blä!

    Varje dag som jag hänger tvätt ute, vet jag att den måste in kl 17. För sedan är det högtryck på the season of tändvätska hemma på min gata i stan. Urk!

  2. Hej

    Har precis hittat till din blogg och lär fortsätta läsa den också 🙂

    Den där parfymen älskar jag den luktar så gott, men tyvärr inte på mig 😦 jag har testat den och då luktar den bara apa *snyft* men på andra luktar den sååååå gott..

    // Razzy (Eva)

Kommentera

