Glossybox #16 – Juni månad

Det kom en låda från Glossybox för några dagar sen. Min 16:e. Jag har varit väldigt nöjd hela tiden (fast självklart har en del lådor varit bättre än andra) med mina lådor men nu känner jag att en paus kanske vore lite på sin plats. Å ena sidan kostar de inte så mycket (139:- per månad) men å andra sidan hinner jag inte göra av med en del saker innan det kommer nya. Det kanske är ett tips till dem som bestämmer vad som ska vara i… att de ibland blir lite för lika.

Men äsch, detta var vad som fanns i månadens låda. Som förresten hade ett väldigt snyggt lock!

Idag har jag ingen superlust att skriva om sakerna. Mest beror det nog på att jag inte är så impad av dem. Jag har så många små tuber med lotion i och läppgrejs och sånt…Nagellacket var coolt och franstången gillar jag… Och vad det är lite närmare och vad sakerna kostar kan ni läsa på kortet här. Länkar kan jag bjuda på.

Hårspray från Sebastian Professional, Lip Balm från Figs & Rouge (Måste säga att detta märke är en favorit. Och tuben är så fin!), Eye Lash Curler från Emite Make Up, nagellack från China Glaze, Body Butter från Bliss.

One thought on “Glossybox #16 – Juni månad

  1. Det skulle finnas låda varannan eller var tredje månad istället, då hade jag nog hoppat på. Det är det som gjort att jag tvekar att få för mkt saker, att inte hinna använda osv.
    Kram!

Kommentera

