Semesterns första dagar

Det är ännu så länge bara den tredje dagen på semestern. Jag håller i mig och försöker njuta av varje sekund. Stoppa tiden och hjärnan och bara glo rakt fram. En underskattad syssla. Jag försöker tänka på vad jag har längtat efter hela våren och så ser jag till att få de sakerna gjorda. Att glo rakt fram har jag längtat väldigt mycket efter.

Vi har varit iväg på en liten utflykt söndag till tisdag. Där har vi glott rakt fram väldigt mycket. Och jag glodde väldigt lite genom kameralinsen inser jag för jag fick inte med mig några bilder hem knappt. Men jag har varit där förut. Så vill ni se bilder bjuder jag på lite gamla länkar. Snart.

Vi har varit på Kosta Boda Art Hotell. Ett favoritställe dit vi försöker åka lite då och då. Det har blivit lite av en tradition att fira min födelsedag där. Vilket jag brukar göra i början på semestern. Så det blir lite två önskningar i en liksom.

Den här gången fick vi bo i Ulrica-korridoren. Det har vi gjort en gång förut och det tycker vi är trevligt.

Här är några av de väldigt få bilder jag lyckades få med mig hem.

 

Vill man se fler bilder kan man kolla på inläggen från de förra visiterna.

Gång ett, gång två och gång tre del 1 och gång tre del 2.

2 thoughts on “Semesterns första dagar

  1. Jag måste också dit. Funderar på om jag ska ta sommar eller vinter bara.

    Glo rak fram är bästa sysslan. Eller det jag längar allra mest efter just nu. Tystnad också.

    Kram!

Kommentera

