I öknen

Det är olidligt hett på vår baksida. Sådär som i en öken. Som jag aldrig har varit i. Men man har ju hört talas om att det är olidligt varmt där. Så är det ju sagt.

Och i denna olidliga öken på vår baksida trivs blommor. De första blommorna som någonsin har trivts under mina vingar blommar som besatta i den fruktansvärt varma miljön.

Betyder det att jag i vanliga fall, när temperaturen inte passerat 150 Celsius som nu, inte alls har det särskilt trevligt? Är det för kallt och fuktigt här i vanliga fall?

20130725-134512.jpg

2 thoughts on “I öknen

    • Alltså jag o mina feta fingrar… Förlåt!

      Rätt blomma på rätt plats. Det är liksom det hemliga tricket. Fråga när du köper blommor o beskriv platsen så du får rätt. Innan köpte jag bara de blommor som var snygga/fina och då blev det ofta fel.
      Kram!

Kommentera

