Glossybox #17 – Juli månad

Nu ska ni inte behöva vänta längre. Nä, nu ska ni få frid i era sinnen. Ty nu ska ni få veta vad det var i min 17:e låda.

Dualsenses Color Extra Rich 60sec Treatment. Från Goldwell. En kur för hår som är färgat. Superhärligt. Doftar gott och gör håret supernajsigt. En ny favorit.
183 kronor för 200 ml. Ja, inte så billigt. Men bra.

You Need A Blooming Shower Gel från Anatomicals. Har fått shower gel från dem förut. Och bodyscrub. Och ansiktsmask. Och lipgloss. Jag har tyckt att det varit rätt kul grejer, men nu är jag lite less. Och den här duschkrämen doftar ros… inte min smak. 79 kronor för 300 ml. Kommer inte att köpa.

Mineral Primer från Youngblood Mineral Cosmetics. En primer med vitamin A och E och massa mineraler och grejer som ska skydda huden. Ska ge ett perfekt underlag för sminket. Jag vet inte… jag testade detta under ögonskuggan och det funkade inte. Det ska nog vara för hela ansiktet… för att få typ en foundation eller nått att sitta kvar. Den hjälpte inte för ögonskuggan i alla fall. Och 545 kronor för 30 ml. Det är ändå inte aktuellt.

Brook Street Nail Polish från Nails Inc. Ja, fin färg. Jag älskar ju nagellack så detta var väldigt kul att få. Har fått lack från dem både en och två gånger förut. Nagellack is the shit. Detta var en liten flaska (bra med små flaskor om du frågar mig) och det står att 10 ml kostar 149 kronor. Det finns många bra nagellack så, ja… Kanske köper jag inte just detta märke när jag väljer nytt nästa gång.

Fly High Active Foot Gel från Beautybird. En otroligt härlig svalkande gel som doftar menthol och eucalyptus. Som en ansiktslyftning och uppfräschning för trötta fötter som vill bli svalkade. Ett stort plus till denna kräm. Förlåt, gel! 79 kronor för 75 ml. Lätt värt!!!
Tidigare har jag fått en tvål från Beautybird.

2 thoughts on “Glossybox #17 – Juli månad

  1. Nä den där rostvålen jag vet inte jag. Och jag fick torrschampo, igen. Jag som inte ens använder det. Men jag är ganska nöjd!

  2. Jag har faktiskt undrat o varit nyfiken 😉 Men det känns lite tråkigt när det blir samma. Kanske bra att vara med ett tag o sen göra uppehåll eller något.

    Men gelen verkar suverän, tänk vad skönt efter en lång dag på jobbet eller en varm dag sådär på kvällen när man lägger sig.

    Kramar!

Kommentera

