Okej! Erkänn!

Okej, vem av er är det? Vem av er är det som är så snäll att du gått och satt en liten, liten plastcitron i mitt citronträd som står på baksidan!?!

För jag fattar ju att det inte kan vara så att det trivs så bra hemma hos mig att det börjar blomma och frukta ner sig.

Erkänn!

Men tack i alla fall. Väldigt snällt. Men jag går ju inte på det.

Och när jag frågade blommorna vem det var så knöt de ihop sig till strutar, låste igen sig själva och kastade nyckeln över axeln skaftet.

2 thoughts on “Okej! Erkänn!

Kommentera

