Får man citera sig själv?

Hittade ett blogginlägg (från hemsidan) från förr. Min hjärna måste ha varit mer rymlig på den tiden. Jag tänkte smartare tankar.

Måste citera mig själv. Det får man väl?

ONSDAG 5 NOVEMBER 2008

Om man har massor av saker som man borde göra och ta tag i så kan man med fördel skita högaktningsfullt i alltihop och istället gå runt i sitt hem och fotografera.

Sen får man göra allting dubbelt så fort och vara dubbelt så irriterad istället. Riktigt trevligt faktiskt.

2 thoughts on “Får man citera sig själv?

  1. Så där smart (hrm) tänker jag också ibland (läs ofta) men det brukar inte ens bli några foton. Jag nöjer mig med uppskjutandets ljuva konst. Och irritationen då förstås.
    Håhåjaja.

Kommentera

