Baka, baka liten bulla…

Jag tror väl inte att jag har berättat om mina lchf-kanelbullar va?

Håll i dig.

Här kommer det.

Jag följde det här receptet. Jag tror att jag för en gångs skull gjorde exakt som det stod. Jag brukar freestyla rätt kraftigt annars när jag ska följa recept. Men den här gången gjorde jag som det stod.


Det var roligt att testa och vi skrattade länge åt resultatet. De var goda men går inte att jämföra med vanliga bullar. Som ni själva ser. Men det är alltid kul att prova nya grejer så jag är nöjd.

One thought on “Baka, baka liten bulla…

  1. Tror jag ska ta och testa göra dessa! Mina tjejer har ju fått diagnosen celiaki i sommar så jag är hela tiden på jakt efter glutenfria recept. Att det dessutom är lchf är ju bara en bonus (för min egen del alltså…). 😉
    Trevlig helg önskar jag dig!

Kommentera

