En liten (sned) väska

I en tidigare söndagsrapport sa jag att jag skulle visa upp en väska jag sytt. Men av någon anledning har jag inte haft lust att visa upp den. Den blev inte så bra.

Varför visar jag den ändå kan man undra. Ja, det kan man.

Men i alla fall. Den är sydd av ett blommigt tyg som jag hade som köksgardin i min lägenhet i Fruängen när jag flyttade hemifrån. Ett urgulligt tyg som jag tror kommer från IKEA.

 

Av någon anledning så känns hela väskan sned och vind. Jag tror att det beror på det randiga tyget högst upp. Jag klippte det efter ränderna och brydde mig inte om tygets trådar… så jag tror det blev lite snett. Ränderna på tyget kanske hamnade lite snett när de vävde tyget? Vad vet jag…

Men den går att använda. Utan problem.

One thought on “En liten (sned) väska

Kommentera

