Allvarligt?!

Men allvarligt! Nu måste jag rycka upp mig. Jag har kommit på mig själv nämligen. Med att vara SUR! Jag är verkligen ingen sur person. Men jag har varit det ett tag ändå nu. Tjurig. Arg. Ibland till och med BITTER!!! (Mitt värsta! Bitterhet är verkligen inte snyggt!)

Nu är det jag som rycker upp mig, kammar till mig och tar tag i mig själv.

Kom att tänka på den här tiden. Wow! Nått sånt vill jag göra igen. Jag kanske kan använda samma grej igen. Funkar.

Det är dags nu. Att skärpa mig.

2 thoughts on “Allvarligt?!

Kommentera

